Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2011

Διαμαρτυρία εκπαιδευτικών Πληροφορικής Δράμας για την υποβάθμιση του μαθήματος πληροφορικής στα σχολεία

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Δράμας (ΣΕΠΛΗΔ) συμμετέχοντας στην πανελλήνια προσπάθεια ενημέρωσής για τον κίνδυνο κατάργησης του μαθήματος πληροφορικής από το νέο “ψηφιακό” Λύκειο, εξέδωσε ψήφισμα με το οποίο εξέφρασε την ένθερμη στήριξη του στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας που πραγματοποιήθηκε από την Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής, την Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2011 έξω από το Υπουργείο Παιδείας.
Οι εκπαιδευτικοί πληροφορικής ζητούν από τους πολίτες όπως υποστηρίξουν το αίτημα τους για αναβάθμιση του μαθήματος, όχι επειδή είναι δικό τους αίτημα, αλλά γιατί είναι πρώτιστα αίτημα των παιδιών τους.
Όπως αναφέρει ο πρόεδρος του Συλλόγου  Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Δράμας (ΣΕΠΛΗΔ) κ. Καριπίδης Νίκος, «το μάθημα της πληροφορικής από την εποχή της εισαγωγής του στην εκπαίδευση δεν έχει αλλάξει καθόλου, όσον αφορά τον τρόπο διδασκαλίας του, ενώ είναι φανερό ότι είναι το μοναδικό μάθημα που απαιτεί από τον καθηγητή και το μαθητή συνεχή ενημέρωση και προσαρμογή στις τεχνολογικές αλλαγές που γίνονται με καταιγιστικούς ρυθμούς.
Αντιμετωπίστηκε σαν μάθημα που έχει σκοπό να δώσει στον μαθητή τις απαραίτητες δεξιότητες που χρειάζεται ώστε να χειρίζεται αποτελεσματικά έναν Ηλεκτρονικό Υπολογιστή. Αυτό όμως είναι μόνο το ένα κομμάτι του μαθήματος της Πληροφορικής Το άλλο κομμάτι, που είναι και το ουσιαστικότερο, έχει αγνοηθεί σχεδόν τελείως από το Υπουργείο Παιδείας.
Η πληροφορική, ή καλύτερα η επιστήμη της Πληροφορικής, εισάγει τον μαθητή στην “αλγοριθμική σκέψη” η οποία συμβάλει ουσιαστικά στην καλλιέργεια κριτικής σκέψης και στην επίλυση προβλημάτων. Με τον τρόπο αυτό βοηθά και υποστηρίζει όλα τα άλλα μαθήματα αλλά και προετοιμάζει το μαθητή για το “στίβο” της καθημερινής ζωής.
Στις μέρες μας, που τόσος λόγος γίνεται για καινοτομία, ανταγωνιστικότητα και επιχειρηματικότητα, έρχεται το Υπουργείο Παιδείας να “αφαιρέσει” το βέλος της πληροφορικής από τη φαρέτρα του αυριανού Έλληνα, υποχρεώνοντάς τον να είναι απλά ένας αναλώσιμος χρήστης, ένα ρομπότ.
Εμείς, σαν επιστήμονες της πληροφορικής, γνωρίζοντας καλύτερα από τον καθένα τη σπουδαιότητα της επιστήμης μας, δηλώνουμε ότι η προσπάθεια ανασυγκρότησης της χώρας πρέπει να στηριχθεί σε καινοτόμα τεχνολογικά επιτεύγματα και φυσικά αυτό δε μπορεί να συμβεί όταν καταργούμε την Πληροφορική από το Λύκειο.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου